niedziela, 26 października 2014

Anioł Madzia

Trochę długo to trwało, ale najpierw czekałam by nie zepsuć Karolince niespodzianki,  później brakło czasu, ... w końcu chwalę się:)

Na początku października dostałam wiadomość ze szkoły, że moje Niteczki otrzymały przesyłkę - dwa ogromne pudła!!! Panie sprzątaczki nie mogły ich  normalnie przenieść do sekretariatu - udało się jedynie ślizgiem;)

Kto mógł nam zrobić taki prezent - oczywiście Madzia ze Szkocji:) O tej osóbce można by śpiewać hymny pochwalne, napiszę jednak prosto i w skrócie -  działa w brytyjskiej akcji charytatywnej LoveQuiltsUK, wyszywa hafciki dla Celinki, a przede wszystkim myśli o nas - wyszywających. Nie tylko Kolorowe Niteczki otoczyła swoimi anielskimi skrzydłami, ale i Klub Igiełka z Pisanicy, a przede wszystkim wspomaga Celinkę - naszą szefową, materiałami, haftami, dobrym słowem;)
Wiele słów pochwalnych należy się również Jej mężowi - Pawłowi, który nieustająco wspomaga Madzię w działaniach:)
 A teraz do rzeczy... Pudła musiałam przewieźć do domu, oj ciężko było, ale przy pomocy córci jakoś je przetransportowałyśmy. Otwieramy, ... od razu rzuciły nam się w oczy karteczki z życzeniami - dla dzieci, dla Karolinki, no i dla mnie:)

Madzia jest pod wrażeniem prac Karolinki i już wcześniej wspominała, że chciałaby Ją jakoś nagrodzić... Zrobiła Jej cudowny, wartościowy prezent - wspaniały ramko-tamborek! Wiem że Karolinka jest zachwycona i bardzo, bardzo dziękuję w Jej imieniu:)

 Obdarzyła również wszystkie dzieci w szkole niesamowitymi książkami i kasetami, oczywiście w języku angielskim - będzie to wspaniała pomoc dla utrwalenia tego języka.


Oczywiście były też życzenia dla dzieci:)



No a teraz wszystko co zawierały paczki....
Zdjęcia nie oddają w pełni tego ogromu szczęścia!!! Powiem tylko że moja córa rozpakowując ciągle powtarzała - nie wierzę!!!

Kanwy...
 Czasopisma...
 Zestawy...

 Cudownie zapakowane muliny...

 I mnóstwo igiełek do haftu!

Mnie osobiście również spotkało wiele szczęścia - dostałam wykonane przez Madzię zawieszki... są to następne od Niej do mojej biżutkowej kolekcji;)

Prześliczne kubeczki, metalizowaną mulinę i oczywiście kartkę z życzeniami...



Madziu, Pawle - nie jestem w stanie wyrazić tego co czuję, każde słowa podziękowań byłyby zbyt płytkie... mam tylko nadzieję, że spełni się powiedzenie, że dobro powraca w dwójnasób i że los obdarzy Was tak, jak na to zasługujecie!
Mogę tylko powiedzieć w imieniu wszystkich - d z i ę k u j e m y:):):)


Brak komentarzy: