czwartek, 27 lutego 2014

Przedstawiam Wam najmłodsze Kolorowe Niteczki:)

W tym roku szkolnym mam pierwszą klasę... uczęszczają do niej dzieci sześcio-  i siedmioletnie, dlatego troszkę musiałam poczekać, by utworzyć następną, najmłodszą grupę Kolorowych Niteczek.

Przedstawiam Wam: Agatkę J., Natalkę M., Martynkę M., Julkę P. i Wiktorię R.

We wtorek miałyśmy pierwsze spotkanie... Trochę się obawiałam, ponieważ początki to mozolne ćwiczenia rozwarstwiania muliny, nawlekania igły, no i oczywiście próby stawiania pierwszych krzyżyków. Już wiem, że dziewczynki z niecierpliwością czekają na następne spotkanie, z czego bardzo się cieszę:)




Jeszcze pokażę następne hafciki Martynki K. z grupy średnich Kolorowych Niteczek

 Troszeczkę im doszyłam, by były większe,...  i już poleciały do Celinki, ale o tym innym razem.




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jestem pod wielkim wrazeniem:-) Piekne prace,bede czesciej tu zagladac. Pozdriam sercznie :-)

Kolorowe Nitki pisze...

Dziękuję za ciepłe słowa:)