piątek, 27 lipca 2012

Anioł z Glasgow

Są wakacje, ale Anioły nie miewają urlopów. W ubiegłym tygodniu Niteczki dostały ogromniastą pakę od naszego Anioła - Madzi z Glasgow(Szkocja). Nie jestem żadną drobinką, a miałam problem z odebraniem jej z sekretariatu... paka miała aż 15 kilogramów!!! Madzia pamiętała o wszystkim ... zresztą, co ja będę pisała - zobaczcie sami...













 Madzia przesłała również karteczki...
 a nich mnóstwo ciepłych słów dla Niteczek...

... i dla mnie. Bardzo wzruszyłam się czytając...

Madziu, dziękuję w imieniu swoim i Niteczek. Jesteś naszym dobrym Duszkiem:) 

3 komentarze:

Jagna pisze...

ile cudowności :)

t-renia pisze...

Witam:)
Obserwowałam Was na starym Blogu ,a teraz na tym będę częstym gościem:)
Podziwiam Was i pozdrawiam:)
Prawdziwe małe gwiazdy:)

Kolorowe Nitki pisze...

Jagno, Tereniu - bardzo dziękuję w imieniu Niteczek, że zaglądacie do nas i wspieracie komentarzami:)