piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka i Anioły

"Ludzie bowiem to anioły bez skrzydeł, i to jest właśnie takie piękne, urodzić się bez skrzydeł i wyhodować je sobie [...]"
                          Jose Saramago

Jestem pewna, że nasze Anioły już wyhodowały sobie skrzydła, bo  bezinteresownie wspomagają nas czym mogą ... przysyłają materiały do prac i nie tylko...

Parę dni temu  otrzymałyśmy ogromną pakę, którą z wielkim trudem przeniosłam z sekretariatu na piętro(do mojej klasy). Tak obdarował nas nowy Anioł - Regina ze Szprotawy...

 Nawet nie byłam w stanie sfotografować tych 11 kilogramów dobroci!!! Uwierzcie mi jednak - dostałyśmy wszystko - od guzików, koralików itp., po płótna, mulinki, włóczki!!!
Reginko - jesteś WIELKA!!!


Druga paka nadeszła dziś - akurat w Dniu Dziecka! To nasz Anioł - Sabinka zrobiła Niteczkom słodki prezent!!!
 Sabinka nie zapomniała też o mnie, bo jak napisała - "wszak wszyscy jesteśmy dziećmi"...
 Sabinko, brakuje mi słów, by opisać radość - zarówno moją, jak i Niteczek:)

Reginko i Sabinko - Niteczki przesyłają Wam gorące podziękowania i słodkie buziaczki, a ja dołączam moje najpiękniejsze tulipany:)
 
          Wszystkim    Dzieciom   życzę   radosnego   dzieciństwa!!!

Brak komentarzy: