piątek, 30 grudnia 2011

Nadrabiam zaległości

W poprzednim miejscu nie miałam już możliwości wstawiania zdjęć, więc teraz nadrobię zaległości, czyli będzie misz masz...
Przede wszystkim chciałam jeszcze raz w imieniu Niteczek podziękować za przedświąteczne prezenty.:)
Oto co moi uczniowie otrzymali od p.Ani z Wrocławia...
 Największe zainteresowanie najmłodszych Niteczek wzbudził pękaty segregator z wzorkami...
Pani Aniu, moja imienniczko - bardzo dziękujemy za wielkie serucho:)
 A taką ogromną pakę słodkości przysłała nam Krystyna z Knurowa!!! Podzieliłam wszystko na mniejsze paczuszki, do każdej dołączyłam bilecik i w ostatnim dniu przed świętami rozdałam Niteczkom.
Krysiu - słodkie buziaczki dla Ciebie:)
 Przed świętami Kolorowe Nitki przygotowywały różności na kiermasz świąteczny...



 Takie kiermasze organizowane są w naszej szkole już od jakiegoś czasu i z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a karteczki KN mają swoich stałych klientów.

2 komentarze:

MuzaJo pisze...

Wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku życzą Scrapmaniaczki ze Szkolnej Ławki http://naszescrapki.blox.pl/html i MuzaJo http://muzajo.blox.pl/html

Klub szalonych robótek pisze...

Imponujące początki w nowym miejscu! Powodzenia!!!